پروژه هرمزان پروژه هرمزان

املاک مثلث

فاز هاي پروژه هرمزان

فاز اول پروژه مسكوني هرمزان

اين پروژه در فاز اول توسط مهندسان يوناني ساخته شد و در سال 1355 در حدود 656 پروژه واحد به اعضا تحويل داده شده است و تا سال 1371 بود كه برج هاي 8 ،9 ،11 ،12 ،14 ،15 ،16 ،17 و 18 را اندازي شد.

اين سازه ها به طور كلي توسط وزات مسكن و شهرسازي ساخته شده است ولي بخش اعظمي از آن توسط بنياد مسكن ساخته شده است و به اعضا تحويل داده شده است. اين برج ها همچنان از جمله سازه هايي مي باشد كه بسيار مهم و با كيفيت مي باشند. يكي از دلايلي كه در رابطه با اين مجموعه مهم مي باشد اين است كه اين سازه ها به دليل موفقيت بالايي كه داشتند سبب شد تا وزارت شهرسازي بر اين موضوع كه بايد فاز دوم و سوم آن را نيز انجام شود مطمئن شوند.

 

https://mosalass.blogsky.com/1402/03/22/post-7/فاز-سوم-ساختمان-هرمزان

فاز دوم پروژه هرمزان شهرك غرب

يكي از نقشه هايي كه در زمان قبل از انقلاب قرار بود انجام شود اين بود كه فاز اول و دوم همزمان با يكديگر آغاز شود، اما به دليل انفاقاتي كه رخ داد اين مجموعه در زمان انقلاب به طور كامل متوقف شد و فاز دوم اين پروژه درست در سال 1370 كار اين پروژه به طور كامل به تعويق افتاد.

در همان سال به دليل رضايت بالا از اين پروژه وزارت كار تصميم گرفت تا اين پروژه را در فاز دوم آغاز كند. در همان سال برج هاي 1، 2 به تعداد 16 طبقه ساخته شد اما طراحي اين پروژه همان طرحي بود كه در زمان پيش از انقلاب تاييد شده بود.

براي فاز جديد يكي از نكاتي كه مهم بود اين است كه تعداد طبقات به 21 طبقه رسيد و از سوي ديگر برج هاي جديد را 3 و 4 ناميدند. و در ادامه برج هاي 5، 6 و 7 نيز ساخته و تحويل اعضا داده شده است.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/3/22 ساعت: ۱۰ توسط:amlakmosallasoffice :